15 October 2009

Panel Penilai Kebangsaan



Sekalung tahniah dan syabas kepada warga SK Taman Universiti 1 Johor Bahru kerana telah berjaya mempamerkan hasil dan komitmen yang terbaik dalam Penilaian Sudut Sumber Pendidikan Pencegahan Dadah Peringkat Kebangsaan yang telah dijalankan pada 28 Julai 2009.

Rombongan panel hakim yang diketuai oleh En. Abdullah Sani Bin Abd. Rahman, Ketua Unit PPDa Jabatan Pelajaran Negeri Pahang telah disambut oleh En. Mohamed Shuhaimi Bin Ab Rashid, Ketua Unit PPDa JPNJ dan En. Kamarudin bin Yusop, Penolong Ketua Unit PPDa JPNj, Pegawai Khas PPDa Daerah Negeri Johor, warga sekolah, YDP PIBG dan jawatankuasa serta diraikan oleh lambaian mesra anak-anak daripada pra sekolah.

Bersama dalam majlis taklimat juga adalah En. Naim bin Bajuri Pegawai AADK Daerah Johor Bahru. Sesungguhnya, komitmen dan perkongsian pintar diantara semua pihak telah berjaya menunjukkan satu aspirasi yang jitu dalam memberikan hasil dan impak yang terbaik.
Bagi pihak Jabatan Pelajaran Negeri Johor, ucapan penghargaan ditujukan kepada semua pihak yang membantu secara langsung atau tidak langsung dalam kerja buat penghasilan Sudut Sumber PPDa SK Taman Universiti 1.

Senarai nama hakim yang terlibat dalam penilaian :

En. Abdullah Sani Bin Abd Rahman, Ketua Hakim - Ketua Unit PPDa JPN Pahang
En. Samsudin Bin Yusof, Pen. Ketua Hakim - Penolong Ketua Unit PPDa JPN Kedah
En. Mohd Noh Bin Murli - Ketua Unit PPDa JPN Selangor
En. Hanafi Bin Abd Aziz - Pegawai Khas PPDa PPD Kemamam, Terengganu
Tn. Hj Azlang Bin Mohamad Nor - Pegawai Khas PPDa PPD Segamat, Johor
En. Ariff Bin Ariffin - Pegawai Khas PPDa PPD Kulim, Kedah
En. Abd Rashid Bin Din - Pegawai Khas PPDa PPD Kinta Utara, Perak
En. Zubir Bin Harun - Guru Besar SK Felda Jerangau Barat, Hulu Terengganu
Tn. Hj Mohd Yusof Bin Mustapa - Pegawai Khas PPDa PPD Bachok

No comments:

Post a Comment